.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شرایط استقلال در آستانه دربی از زبان برهانی
آرش برهانی، مهاجم سابق استقلال معتقد است خرید مدافع برزیلی یک اقدام حرفه‌ای‌، به موقع و کاملا هوشمندانه بود که خیال کادر فنی آبی‌پوشان را آسوده کرد.
شرایط استقلال در آستانه دربی از زبان برهانی

به گزارش شمال نیوز، آرش برهانی در خصوص آخرین شرایط استقلال در آستانه دربی پایتخت به خبرنگار ما گفت: این بازی شرایط خاص خودش را دارد و برای هر دو تیم بسیار مهم است. با این وجود آنطور که مسلم است استقلال در این هفته‌ها عملکرد بسیار خوبی داشته، با شایستگی صدرنشین است و می‌تواند با کسب نتیجه مناسب گام مهمی به سوی قهرمانی بردارد.

 

برهانی در خصوص تغییرات استقلال در نیم فصل دوم گفت: به نظرم باشگاه در این مقطع عملکرد فوق العاده‌ای داشت. خواسته کادر فنی جذب یک هافبک طراح و بازیساز بود که آمانوف ازبک به‌خدمت گرفته شد و توانایی خودش را در این هفته‌ها به‌خوبی نشان داده است. در جناح راست حردانی جذب شد که یک مهره ثابت و قابل اعتماد برای تیم محسوب می‌شود و در خط دفاع هم سیلوای برزیلی، همه شاخصه‌های مورد نظر را دارد.

 

مهاجم سابق استقلال ادامه داد: اینکه بعد از جدایی دو مدافع تاثیرگذار استقلال این بازیکن به‌خدمت گرفته شد اقدامی به موقع، هوشمندانه و کاملا حرفهای بود. سیلوا استانداردهای یک مدافع کامل را در همین بازی اول به‌خوبی نشان داد و خیال هواداران و کادر فنی را راحت کرد.

 

او در پایان پیرامون برخی حاشیه‌های اخیر و مصاحبه‌های پیشکسوتان این باشگاه خصوصا بعد از اظهارات علیرضا منصوریان در خصوص فرهاد مجیدی گفت: منصوریان و مجیدی هر دو بازیکنان بزرگ و چهره‌های محبوب هواداران هستند. فکر نمی‌کنم هیچ پیشکسوتی از مجموعه استقلال در این مقطع خواسته و آرزویی به جز قهرمانی داشته باشد. پیشکسوتان به استقلال آرامش می‌دهند و می‌توانند حامی و قوت قلب مجموعه باشگاه، بازیکنان و کادر فنی باشند. 

 

برهانی در پایان افزود: به اعتقاد من در این مقطع وظیفه همه اعضای خانواده بزرگ استقلال، حمایت تمام قد از تیمی است که روز به روز به قهرمانی نزدیک‌تر می‌شود و می‌تواند انتظار و آرزوی هواداران را برآورده کند. بر این اساس امیدوارم تا پایان فصل چنین جنجال‌ها و حاشیه‌هایی در اطراف استقلال ایجاد نشود و با تمرکز، به هدفی که داریم دست پیدا کنیم.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.